Sista uppropet i mitt liv

Sista sommarlovskvällen blev väldigt lyckad och väldigt oförutsägbar! Jag & Sara träffade masa folk på stan och sen satte vi oss på Royal och drack några öl. Vi fick både trevligt & otrevligt sällskap som slutade i en catfight. Sen cyklade jag hem så jag var hemma vid 3. Kvällen vart iallafall lyckad som sagt!

Idag var det första skoldagen, jag vaknade en kvart innan jag skulle gå upp efter ungefär fyra timmars sömn. Jag begav mig till skolan så jag var där till 10 när vi började. Väl i skolan fick vi alla sitta på golvet eftersom vi inte har några möbler än, lyckat. Tydligen ska vi ha så i några veckor? Sen fick vi reda på att vi kommer sluta 11.30 varje fredag fram till höstlovet! Love it. Vi var i skolan i en timme ungefär och sen gick jag runt på stan med Sara, resten av kvällen har jag spenderat med Andreas, vi, eller snarare jag, bakade världens godaste kladdkaka♥ Snart är klockan 22 och jag känner hur ögonen vill stänga sig, så blir sängen strax. Skriver mer imorgon!



Kommentarer
Postat av: Emmelist

tack :D



åh vad skönt att sluta 11.30 varje fredag! kan inte bli mer perfekt för dig :D

2010-08-27 @ 08:55:10
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jag smörjde iallafall formen.. hah

2010-08-28 @ 10:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!