Nedräkningen börjar!

Jag måste ju även meddela att det är 20 dagar kvar tills en söt liten flicka blir 18! Wohoo.

Något jag även glömt nämna är att jag ramlade idag när vi gick till lunchen... Jag & Evelina skulle springa upp för en backe och jag faller ner på knä och Evelina slänger sig bredvid och asgarvar, det var roligt.

Nu ikväll har jag varit ute och brummat, gick mutcho gusto bra! Haha, läste igenom gamla inlägg från min blogg för ett tag sen, skrev mutcho gusto och en massa konstiga ord hela tiden i mina inlägg, därför var jag tvungen att lägga in ett av dem orden. Förövrigt har jag drömt att jag åkt båt och den har sjunkit, vilket jag gjort ungefär 7 gånger den här månaden? Vad kan det betyda.. Nu måste vi forska!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!