hjärnan är fri

Resten av kvällen igår var lika speciell, Sara lekte pilot och låtsades att hon jobbade på Mc Donalds, hon är lite... speciell! Sen strax efter två bestämde vi oss för att gå till statiol för att köpa korv, så vi promenerade dit där vi även träffade Dan. På vägen hem satte vi oss ute på en bänk och pratade till halv fyra, det var mys.

Idag har jag gjort klart det sista provet jag hade kvar, så nu är jag äntligen klar med allt. Jag & Sara gick runt på stan ett tag efter och såg en massa roligt folk, plus att vi blev utpekade av en viss person, sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här vid datan och lyssnar på örongodis som kommer från högtalarna♥ Kvällen är än så länge oplanerad.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!