förnyelse

Sådärja, kände att det behövdes en ny uppdatering! Bilderna vet jag inte vilka jag ska ha än i headern, men tog dem som fanns på datorn just nu, får se om det blir ändringar på dem om ett tag. Annars blev jag skapligt nöjd iallafall, så får duga såhär just nu.

Klockan är över 00.00 så det är den 19e augusti, vilket betyder att skolan börjar om en vecka och jag fyller 18 om en månad, wohoo. Snart är jag ute och gör staden ännu mer osäker än jag redan gör! Nehe, om man ska ta och ta bort sminket medan jag inväntar en viss Andreas som ska sova här.

Goodnight people!




Kommentarer
Postat av: emmelist

förstår jag att du gör :D



planer denna dag då? själv ska man jobba heeeeela dagen!

2010-08-19 @ 11:40:27
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!