Feelgood

Nu har ännu en helg passerat, det kändes som den precis började!

I fredags var det ridlektion på kvällen, gick sjukt bra! Senare på kvällen plingade det på dörren och jag fick en väldigt bra överraskning som gjorde mig glaaaad, Sara Carlsson stod utanför och sa att hon skulle sova här! Så jag spenderade resten av kvällen med sötkorven.

Igår var det lördag & jag gick upp halv nio för att komma iväg tidigt till Stockholm med mamma där vi gick runt i flera timmar och kollade runt. Jag hittade ett par svarta jeans, men inga converse som jag verkligen behöver. Senare på kvällen åkte jag hem till Sara där det var fest, kvällen var rolig och innehöll mycket skratt! Jag hatar att min kamera är sönder så det aldrig blir några bilder nuförtiden...

Idag har jag varit med Sara i stallet och nu på kvällen har jag bara suttit här hemma. Förövrigt känner jag mig så annorlunda, på ett bra sätt, jag mår verkligen superbra, i love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!