Återigen är det helg!

Hade verkligen svårt att somna igår, somnade inte förän runt 1 och då hade jag ändå knappt sovit något natten innan, jag hatar verkligen att försöka somna! Idag har jag varit i skolan igen, känns inte alls som fredag eftersom vi började skolan igår. Skoldagen gick snabbt & rasterna vi hade var allt lite söta! Efter skolan gick jag & sara runt på stan ett tag och sen tog vi bussen hem, klockan är nu 17 och jag ska iväg till stallet om en timme ungefär, för att ha den första ridlektionen för terminen, jag lovar att jag kommer ha träningsvärk imorgon! Uppdaterar kanske mer senare.



Kommentarer
Postat av: maria

vill du vara med och tävla i veckans blogg ? :D

klicka då in på den här länken nedanför :D

http://mariajonassoon.blogg.se/2010/august/new-thing.html#comment

2010-08-29 @ 10:18:43
URL: http://mariajonassoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!