Uppdatering från ön

Just nu sitter jag på Öland i soffan. Jag & Sara kom hit vid halv nio i fredagskväll, vi hann ta det lugnt i någon timme och sen flydde vi huset direkt. Följde med Lina och träffade lite folk under kvällen, sen gick vi hem från Borgholm, vilket är några kilometer, vi är sååå duktiga! Kom hem vid ett ungefär.

Igår (lördag) vaknade vi runt tolv och sen fikade vi här hemma, farmor & farfar kom hit också. Efter fikan tog jag och sara en promenad runt campingen och jag visade henne allt hur det är på midsommar, minnen dök upp! På kvällen var vi iväg på ett lite mindre krök, det var riktigt trevligt folk och kvällen var rolig. Tog taxi hem vid ett ungefär och sen somnade vi väl inte förrän tre här hemma. Jag var död utan min Andreas på kvällen♥

Idag (söndag) vaknade vi runt tolv igen, åt frukost och sen har vi bara tagit det lugnt, kollat lite film och sånt. Just nu sitter pappa laddad i soffan för en AIK-match och Annika sitter nervös i sin Leksandtröja inför en Leksandmatch, den här kvällen kan bli spännande!!

Imorgon är det praktik. Börjar halv åtta... Ska försöka uppdatera lite oftare! Hoppas alla har det bra där hemma. Jag saknar min älsklingspojke♥

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Andreas Pilluttadig

Du ska veta att jag saknar dig enormt mycket Rebecka, och det går inte en minut utan att jag tänker på dig, kom hem ♥

2010-04-11 @ 23:12:44
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!