sjukhusbesök

Var som jag nämde i tidigare inlägg på sjukhuset vid halv två. Först började dem att undersöka min hals på utsidan och sen kollade dem min hals med hjälp av någon pinne och en pincett. När dem hade kollat klart i halsen gick dem upp med en kamera i näsan på mig som gick ända ner till halsen. Sara, jag & mamma satt och kollade på en tvskärm medan läkaren berättade om allt vi såg, såg inte direkt fräscht ut. När vi hade kollat klart uppe hos läkaren tog jag blodprov i armvecket igen sen gick vi till en annan läkare som skulle ta cellprov på min hals (då jag har liknande en lymfkörtel på halsen) så dem stack två gånger i den och "grävde" med nålen i körteln, tro mig att det var obehagligt... Nu kan jag knappt röra på huvudet för det gör så ont.

Sjukhusbesöket resulterade iallafall i att jag ska operera bort halva mina mandlar, jag har kronisk bihåleinflamation, det som "dinglar" i halsen på mig har inte växt ihop ordentligt, min näsa är inte som den ska och jag kommer därför ha svårt att få luft/andas om några år om jag inte fixar allt. Mycket fel på lilla mig!

Gick på stan med Sara & älskling i 4,5 timme efter sjukhuset, hittade ingenting. Godnatt.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!