nationella prov

I tisdags åkte jag ut till Aida när mamma hade slutat, var sjukt mysigt där ute! Red ut en sväng ner till sjön och sen myste jag en massa med fölet och Aida♥

Igår var det onsdag, skola som vanligt. Mamma hämtade mig från Nyby och sen åkte vi en sväng, därefter till mormor & morfar där vi hämtade Sima, en slags dryck. På kvällen var det tv som gällde.

Idag är det torsdag, har haft nationella prov hela dagen. Jag blev precis klar med min uppsats om nätdejting, som dem flesta skriver om i klassen. Jag sitter här bredvid gullungen amanda som skriver förfullt. Om en kvart slutar dem som är klara, då ska jag till sjukhuset och undersöka mina halsmandlar och lite saker. Skönt att sluta vid ett för en gångs skull. När jag är klar på sjukhuset ska jag & sarabanana gå runt på stan och försöka hitta kläder till imorgon då det äntligen är valborg! Wohooo.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Amanda

wohoo jag fick vara med :'D

2010-04-29 @ 14:44:01
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!