mitt händelserika liv

Okej, vad har hänt sen sist jag skrev...

I söndags var vi som sagt på grillkväll ute i Hällby, vid skolan. Kvällen innehöll mycket skratt & det var en kväll med trevligt folk. Jag, Sara & älskling blev hämtade av mamma vid elva ungefär.

I måndags var jag, mamma och andreas hemma hos Mikael och Nathalie för att fira Mikael som fyllde år. Karolina och alla var där, så det var riktigt trevligt. Efter det åkte vi hem och tog det lugnt hela kvällen.

I tisdags (igår) var jag & sara nere på stan under dagen, vi solade och satt på emotrappan för att kolla på folk. Under kvällen var jag i stallet. Var ute och sprang med walle i 35 minuter, känner mig riktigt stolt faktiskt! När jag åkte hem från stallet hämtade vi upp älskling & sara som sedan sov här.

Idag (onsdag) har jag spenderat dagen med Sara, vi kollade film och sen slog hon mig i ögat.. Vid fyra åkte Sara till stallet och sen har jag tagit det lugnt hela kvällen. Älskling kom hit strax efter tio och just nu ligger han i sängen och kollar på South Park medan jag sitter här. Snart ska vi kolla film, får se vilken det blir, sen somnar jag i världens underbaraste famn inatt ♥ Måste även tillägga att min såkallade pojkvän är tönt, han typ gråter för han har stukat foten...

/Becka.


jag & sara är töntar...




Kommentarer
Postat av: Andreas Pilluttadig

Haha jag somnade ju inte tidigt igår heller.. du kan vara tönt.. ♥

2010-04-08 @ 15:43:26
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!