last night at home

Torsdag: I torsdags spenderade jag dagen med älskling, vid fyra åkte jag till stallet där jag red ut en sväng på Walle. Pappa kom och hämtade mig från stallet och sen plockade vi upp Andreas på vägen hem. På kvällen kollade vi på Liverpool och sen somnade vi strax efter elva (trötta människor..)

Idag (fredag): Vaknade vid tio idag, hade tid på vårdcentralen 11.15. Var på vårdcentralen till tolv ungefär, dem tog lite blodprov och kollade halsen, blev återigen vidare skickad och ska få en ny tid. Inatt var även sista natten jag spenderade med älskling på tre helger... Åker till Öland om två timmar, ska ha praktik där i två veckor med Sara Caaaarlsson♥ hihihi. Kommer nog inte bli så mycket uppdatering på Öland, men vi får väl se! Ha det bra här hemma allihopa, sakna mig inte för mycket bara!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!