i really miss you guys

Det är viss skillnad på den här valborg mot förra årets... Förra året var det en självklarhet att vi i "gänget" skulle samlas och göra någonting tillsammans, inga andra planer fanns.... Vad är det i år? Jag har inte ens en aning om vad pojkarna ska göra.... Att allting kan förändras så pass plötsligt? Det är helt ofattbart. Det verkar som det bara är jag som har mina "depp" perioder och bara tänker tillbaka på hur allt var förut, saknar ni det inte ens? I've had the time of my life som jag alltid sa. Jag är ledsen att det blev såhär, och saken är den, jag vet inte ens varför det är som det är... Jag saknar oss




Kommentarer
Postat av: Andreas Pilluttadig

Jag saknar det också :(

2010-04-29 @ 20:34:01
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!