glädjetårar

Igår var det skola som vanligt, på förmiddagen gick vi igenom Nationella Svenska B provet och sen slutade alla efter det (12.30) medan jag hade håltimme efter det innan historian. Kommer ha en 3timmars håltimme varje måndag... Suck! Tur skolan ligger på stan, så jag & sara gick runt ett tag på stan, träffade otroligt mycket folk och efter skolan umgicks jag med sara & jennie, riktigt mysigt var det. Träffade även älskling ett tag. Mamma hämtade mig halv fem och sen åkte vi ut till Aida för att hälsa på henne snabbt, otroligt länge sen jag var där, glädjetårarna fanns där när jag kramade om henne. Obeskrivligt vilken känsla/kärlek den hästen ger mig ♥ Vid åtta gick jag & mamma till Kaj där Karolina, Andreas & Martin var, vi fikade och umgicks, blev även några tårar för mig och Karolina, speciella som vi är! Haha.

Idag var det skola, gjorde inte speciellt mycket & kom precis hem. Älskling kommer hit ett tag efter skolan och sen ska jag åka till Aida en sväng hade jag tänkt, ska rida ut en sväng på henne för första gången på över ett år! Kommer bli sjukt mysigt♥ Uppdaterar kanske mer ikväll.

/Becka.






Kommentarer
Postat av: Andreas Pilluttadig

Hon är en riktigt fin häst! :) Gillar dom här bilderna på er starkt!

2010-04-27 @ 20:17:26
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!