fullspäckad helg

1 April (torsdag) var en sjukt skön dag, typ inga alls i skolan och jag, evelina, sara och amanda satt i klassrummet hela dagen med musik och sånt, jobbade på riktigt bra! Efter skolan hade jag hästarna, dem förstod att det var första april och var sjukt busiga, eller snarare, cp. På kvällen sov älskling här♥ dessutom är det ingen skola på tre veckor, otroligt skönt!

I fredags var det fest hemma hos Evelina, vi var där vid halv åtta ungefär. Kvällen blev riktigt lyckad och jag hade det jätteroligt, kvällen innehöll dans, trevligt folk, blandad musik, ja allt en fest ska innehålla. Mamma hämtade mig och Andreas senare på kvällen, vi sov här hemma.

I lördags vaknade vi ganska sent, sen åkte vi hem till älskling och firade påsk där. En del av hans släkt var där så fick träffa dem, riktigt mysigt. Senare på kvällen träffade jag Sara ett tag och sen sov jag hos älskling♥

Idag är det söndag, har varit i stallet under dagen. Vädret har varit helt underbart idag, så red ut en sväng. Sen hämtade vi upp Andreas, så nu sitter jag, sara och andreas här hemma hos mig, vi ska snart iväg på årets första grillkväll!!! Det känns att sommaren är nära! Just nu kollar jag & sara på våran vän Robin Bengtsson som är med på Wipe-Out! Hejja!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!