back in my hometown

Var ett tag sen man skrev, men har inte haft tiden att sitta vid datorn.

Nu är jag hemma från Öland, kom hem därifrån i torsdagskväll. Sista veckan på Öland innehöll lokalfest, lära känna nytt folk, strandpromenader, julafton, praktik och en hel del annat, hade det riktigt mysigt på Öland och jag saknar sängen & kvällarna med Sara!♥

I torsdags kom vi hem, åkte med grannarna och Lina följde även med tillbaka hit. Helgen här hemma har spenderats med älskling, sara och lina. Det var helt underbart att träffa Andreas igen, galet vad man kan ha saknat någons närhet så mycket ♥

I fredags var det fest hemma hos Sven, en hel del folk där faktiskt & det var en trevlig kväll. Kom hem vid halv tre ungefär och somnade direkt. Igår skulle vi på fest hos Nidas, men han drog till krogen när vi kom dit så vi satte oss ett tag på stan med Alejandro och Katarina innan vi blev hämtade.

Idag (söndag) åkte Lina hem och jag har umgåtts med min pojk under förmiddagen, snart ska jag tappa upp vatten i badkaret och sjunka ner där i mina egna tankar ett tag. Skola imorgon igen, skönt att komma in i dem gamla rutinerna även fast man helst skulle vilja ha det som på helgerna.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Andreas Pilluttadig

Torsdagen, återföreningen! Helt jävla underbart! Helgen, Helt jävla underbart! Rebecka Denisé Johansson, Helt jävla underbar! ♥

2010-04-25 @ 21:02:18
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!