yesterday/today

Håret var det ja! Det blev riktigt, riktigt, bra! Supernöjd faktiskt, trivs otroligt i det. Blev mörkt om någon undrar! :)

Igår var det praktik först, åkte till Sara direkt efter. Vi kollade på The Guardian<3 och sen åkte vi till stallet, longerade lite först sen red jag barbacka i paddocken. Kom hem till sex, kollade fotbollen som verkligen var sämst.. efter det blev det sängen!

Idag var det praktik igen, idag var vi alla fyra där ute, yeey! Hade det massa roligt, plockade äpplen på "hemlig" tomt ;) ni anar inte, mohaha! Efter praktiken åkte jag med Sara hem där jag bytte om för att sedan ta bussen hem. Duschade snabbt och fixade mig innan jag åkte ner på stan där jag träffade Adde & Erik I. Adde gick med oss ett tag sen gick han till gymmet. Jag & Erik satte oss på strömsholmen och jag ska säga att vi fick se en hel del!!! Först en människa som var otroligt elak mot sin hund.. stackarn! Sen hörde vi ett plums och kollade mot ån, då var det en gubbe(?) som hade hoppat i!! Det kom två polisbilar, fyra brandbilar och en ambulans, ingen aning om varför allt detta kom men.. Han sattes i polisbilen sen åkte dem iväg. Några minuter senare kommer det en hel flock med högstadiemänniskor(?) med hattar och allt och slänger sig i ån, haha. Trodde polisen eller något skulle komma igen men det gjorde dem inte. Gick även runt på stan ett tag. Kom hem halv nio ungefär. Nu är det sängen som gäller snart, har riktigt ont i magen.. ingen aning om varför.. Praktik imorgon igen, sen är det HELG! Wohooo. Uppdaterar mer imorgon!

/Becka.

"Badmannen" blev med i tidningen, tänka sig! Klicka HÄR för att komma dit.




Kommentarer
Postat av: Anonym

nej.....

2009-09-12 @ 22:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!