uppdatering om dagen

Slutade skolan strax innan två, riktigt skönt att sluta tidigt för en gångsskull. Tog bussen hem som gick kvart över och när jag kom hem la jag mig i sängen ett tag innan adde började klaga på att jag var seg till datan. Satte mig här och skickade över alla bilder till honom, klockan blev fyra och jag bytte om för att åka till stallet eftersom mamma skulle skjutsa mig. I stallet fixade jag bara, blev ingen ridning, lät han vila. Hade roligt med Sara som vanligt! Åkte hem efter en timme ungefär. Här hemma satte jag mig här igen och sen blev klockan nio och då kom pappa, jag sprang ner och fick brumma lite, jag måste vara en naturbegåvning på det där!! Har precis duschat och nu är det sängen som gäller.

Börjar nio imorgon och sen på eftermiddagen är det Nyby som gäller, tror jag kommer sluta runt fyra. Får se vad som händer efter, om Sara och jag skulle göra något annars vandrar jag över till Julia ett tag. Uppdaterar mer imorgon!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!