Uppdatering om allt möjligt

Har varit dålig uppdatering IGEN! Ska bli bättre på det, men har inte kunnat skriva..

Övernattningen.. Ska ta den kortfattat! Det var ca 15 tvåor där och det var bara två ettor som vågade sig dit, tjejen åkte hem senare på kvällen så killen blev ensam med oss tjejer, mysigt för han ;) haha. Jag och Sara fick oss en rundvandring i Torshälla av Erik och sen blev det pizza. Gick en "spökrunda" i skogen, tur erik var med, annars hade nog inte jag och sara klarat det där haha. Alexandra tappade bort sig i skogen så vi fick springa runt och leta efter henne i mörkret, inte det roligaste precis. På kvällen körde vi flaggan, höjdhopp, jag-har-aldrig och flaskan. Trevlans! Hade en riktigt mysig kväll.

I Torsdags åkte jag direkt hem till Sara efter Nyby. Vi kollade film och slöade i stortsett hela dagen innan vi åkte till stallet. Kollade på Idol och sen träffade jag Adde senare på kvällen, vi gick en promenad och det var svinkallt ute.. Var tillbaka hos Sara till tio, då gick vi och la oss i sängen och bara pratade.

Igår(Fredag) följde jag med Sara till tandläkaern och sen käkade vi på corner efter. Gick snabbt till biblioteket innan jag åkte hem. Hade ridning på kvällen, hoppade legolas, gick super! Sara kom till stallet och sen åkte vi snabbt hem för att kolla klart på Idol och sen fixade vi oss och åkte hem till Karolina och Andreas där även Mange, Martin och Micke befann sig. Vi spelade Guitar Hero och kollade på två filmer. Gick hemåt runt halv två skulle jag tro. Somnade direkt när vi kom hem.

Idag sov jag till halv två och sen har jag bara suttit här hela dagen.. Ikväll bär det av till Skogstorp skulle jag tro, verkar inte som det blir Strängnäs ändå. Har några fester att välja mellan där, men vill inte åka ensam haha. Får se hur kvällen slutar! Uppdaterar mer senare.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!