parning på hög nivå!!

Blev inget bloggande igår, satt aldrig vid datan. Var praktik först, red ut och dagen var riktigt lugn. Slutade halv ett ungefär och tog bussen hem, direkt när jag kom hem gick jag och la mig, riktigt skönt. Sov till halv sex och fick då reda på att vi skulle och fira min kusins tjej som har fyllt år. Kom dit till halv sju ungefär och sen åkte vi hem första reklamen på Idol. Var riktigt trevligt att träffa ”alla” igen. När idol var slut satt jag och pluggade i en timme ungefär och sen gick jag och la mig. Somnade efter ett tag, var helt slut igår helt enkelt haha.

Idag är det skola som vanligt, eller, vi slutar innan lunch, wohoo! Har haft prov, det gick väl helt okej med tanke på hur lite jag orkat plugga.. Hoppas att jag blir godkänd iallafall eftersom det bara var ett G-prov. Halv tolv blir det lunch på Ming med flicksen, love it. Sen ska jag gå på stan ett tag med Sara också :) Får se om jag hittar något.. Bara 40 minuter kvar av skolan, uppdaterar mer senare!

Glömde att skriva om en viss sak jag, eve, sara och amanda gjorde på rasten, haha! Eller, kanske inte ska ta upp det förresten, det märker ni i helgen om det blir som vi tänkt! ;)

/Becka.




Kommentarer
Postat av: evelina

hahah! rubriken in my <3 xD

2009-09-16 @ 17:14:35
URL: http://egustavsson.devote.se
Postat av: Amanda

jorå det blir fin fina grejer :D <3

2009-09-16 @ 18:54:14
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!