övernattning

Träffade en massa underbart folk på lunchen, dem gjorde min dag idag kan man säga! <3 sista lektionen var lååång.. slutade fyra iallafall.

Blir övernattning ikväll iallafall, har märkt att vår klass är bra på övertalning! Sara kommer och plockar upp mig om fem minuter sen blir det övernattning i ridhuset på nyby med ettorna och sen vår klass. Hoppas det kommer bli en riktigt rolig natt, men det är nästan självklart eftersom jag har min sarabanana med mig! Hoppas att smurfi kommer också. Det kan inte bli annat än skratt med vår klass, anledningen varför? Det får ni gissa själva. Nej, nu ska jag ta och packa ihop allt och bege mig ner mot parkeringen! Finns på mobilen hela kvällen/natten och ni får mer än gärna störa! Uppdaterar mer imorgon.

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!