otursdrabbad dag

Har varit dåligt med uppdatering igen.. Ska ta igen det!

Träffade Erik nere på stan i Söndags, gick runt på stan och satt utanför munktell, var riktigt trevligt! Kom hem strax efter nio ungefär, var tvungen att gå hem eftersom jag missade bussen med några minuter.. Sen hände inte mycket alls.

Igår var det praktik först, bussen åkte fel väg så den fick vända för att hämta upp mig, otur nr1, kom till praktiken där allt gick jättebra, fick rida en jättesöt häst, favvis hette den! :) Slutade runt tolv och fick skjuts till Skogstorp. Somnade direkt när jag kom hem och sen åkte jag ner till skolan vid halv fem för att vi skulle iväg till Uppsala med skolan. När vi var i närheten av enköping var det världens lääängsta bilkö, det var tydligen en seriekrock längre fram, var helikoptrar, ambulanser, poliser m.m, dem hade tydligen varit tvungen att såga upp bilen för att få ut personerna, stod helt still i 40 minuter, otur nr2, hade dock väldigt roligt i bilen då vi hade väldigt många fantasier i hjärnan haha! När vi rörde oss framåt åkte vi förbi bilen och en massa, massa, blod.. Fick stressa en massa på donken då vi var försenade till clinicen. Kom ungefär en halvtime, 40 minuter sent så missade en hel del, otur nr3. Det var riktigt intressant faktiskt. Åkte hemåt strax efter nio och kom till stan vid halv elva. Somnade direkt när jag kom hem.

Idag är jag sjuk.. Mådde jättedåligt igår, kändes som jag hade feber och allt.. Har inte sovit mycket alls inatt och har ont i huvudet + halsen. Men det börjar bli bättre! Ska strax ner på stan för att klippa mig + färga håret! :) Sen bär det nog av till Karolina för att kolla Idol där som börjar idag kl. 20,00. Uppdaterar mer senare!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Pim

Riktig jäkla otur :(

Håret kommer bli jättefint, känner det på mig! :D

2009-09-08 @ 15:47:48
URL: http://pimpelompen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!