ointressant inlägg

Blev ingen mer uppdatering igår.. Gjorde ingenting alls, satt mest här. Pluggade en hel del och fick klart två riddagböcker som jag skickade in. På kvällen pratade jag med sara i 2 timmar och 25 minuter, pratade väl om allt möjligt, alltid lika trevligt! :) Sen somnade jag.

Idag är jag hemma igen, hade ont i huvudet när jag vaknade och känner av det lite fortfarande. Tabletter och grejs är inte min grej, hur sjuk jag än är.. Är man speciell så är man! Haha. Har frysit inatt, Tindra tog upp halva sängen så jag fick inget täcke och var tvungen att ligga längst upp på halva delen... Vaknade halv tolv och sen har det blivit datan hela dagen och sen har jag pratat med Sara i ca 2 timmar, pratar med filuren fortfarande! Ska försöka plugga lite också och sen får vi se om jag åker hem till Karolina för att kolla idol där och sedan sussa över, men det märker vi och ser. Märker att det här inte blev något intressant inlägg så slutar här. Uppdaterar säkert mer senare!

Bilder från helgen finns på min bilddagbok, beckajohanson!

/Bex.




Kommentarer
Postat av: sara

Vilken trevlig blogg du verkar ha ! Vi kanske kan följa varandra med bloglovin ? :D

2009-09-22 @ 16:02:22
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Försöker fylla den enorma tomrum som har gjorts efter att nbitchie och snorungarna lagt ner. Så följ och kolla in på: www.fuckwithyou.blogg.se

SPREAD THE WORD!

2009-09-22 @ 16:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!