misslyckat?

Var skolfoto halv nio idag.. Misslyckat? Tror det. Kändes inte bra och "provbilden" såg inte speciellt bra ut.. Suck!! Men får hoppas det blir någorlunda godkänt iallafall. Kallt var det dessutom.. Enskilda fotot hoppas vi mer på! Fint med växter i bakgrunden ;) Mådde dåligt efter skolfotot så tog mig hemåt och åt lite daimtårta som smakade daim, wierd! ;o HAHA! Aja, uppdaterar säkert mer sen.

Allt som var kvar efter festen har nu funnit sina ägare även fast dem fortfarande är inom mina väggar.

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite bortskämd. Jag skulle aldrig få ha sådana fester.

2009-09-21 @ 11:27:29
Postat av: PeterDeluxe

Här var det fest hehe =)

2009-09-22 @ 00:48:01
URL: http://peterdeluxe.blogg.se/
Postat av: Pim

Bortskämd för att man får ha fest när man fyller år? Vad har du för torra föräldrar, Anonym?

2009-09-22 @ 06:46:49
URL: http://pimpelompen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skulle inte få ha fest med alkohol.

2009-09-22 @ 12:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!