lördagskvällen!

Åkte till Skogstorp halv åtta ungefär. När jag kom dit bestämde sig jag och Sara för att åka på fest med Adde. Vi tog kvart över nio bussen in till Nyfors där vi först gick till en fest där det var rätt segt, så vi vandrade vidare till nästa fest där man kände en hel del folk. Det var riktigt trevligt där och jag hade en grym kväll! Blev hämtade vid ett ungefär.

Idag vaknade vi halv tio, aldrig varit piggare!! Sanning faktiskt. Klädde på oss och fixade oss, sen begav vi oss till TunaPark där vi kollade runt lite. När vi var klara där åkte vi till stallet och sen hem till Sara igen där vi satt och kollade på film innan mamma hämtade mig. Har även varit och kollat på hus i Skogstorp idag. Det var riktigt fint faktiskt! Nu blir det plugg som gäller.. Uppdaterar mer imorgon!

Tack Sara för allt vi gör tillsammans. Du är som en syster för mig, du och jag genom allt! Du är en sjukt underbar vän som ställer upp i alla lägen, jag hoppas att du vet att jag gör detsamma för dig! ♥ Så fort vi skiljs från varandra saknar jag dig på en gång, jag mår så himla bra när jag är med dig. Vi var väldigt nära vänner förut och sen gled vi ifrån varandra ett tag men nu jävlar är vi på topp igen! Nu vet vi allt om varandra, du är världens bästa vän Sara! Hoppas du vet det! Jag älskar dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!