igår/idag

Igår var det skola som vanligt. Lunchen var riktigt lyckad enligt vissa och jag kan hålla med faktiskt haha. Lämnade pengar till Eve för Taste Of Chaos, nu jävlar blir det av brudar!! \m/ Slutade vid fem som vanligt på måndagar.. Följde med Sara hem efter skolan, vi sjöng lips och kollade på Idol. Tog bussen hem kvart över nio, sprang från bussen in och blev dyngsur, haglade som bara den! När jag kom hem gick jag och la mig och sen kollade jag vilka som gick vidare i idol, jon och calle ♥ somnade gott efter det.

Idag gick jag upp 06.10 eftersom det är tisdag och praktik. Satt och halvsov på bussen till skogstorp och sen väntade jag på Amanda där, satan vad kallt det var! Praktiken var lugn som vanligt och jag fick mig ett gott skratt när jag skulle tömma skottkärran ute på dyngstacken, det var halt och sen helt plötsligt ligger jag i skiten och skrattar haha. När jag skulle resa mig upp slog jag dessutom i huvudet i skottkärran, lyckat! Slutade kvart i tolv och kom hem runt ett, kollade på true blood från förra veckan och sen sov jag i någon timme. Vaknade att mamma kom hem med kinamat ♥ mumsigt! Har inte gjort mycket alls idag, kollat idol och så bara. Blir att lägga sig tidigt idag. Uppdaterar mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: evelina

våra luncher in my <3 haha puss

2009-09-29 @ 22:08:30
URL: http://egustavsson.devote.se
Postat av: Amanda

så jävla smidig tjej :D <3

2009-09-29 @ 22:27:24
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!