hjärnsläpp

Slutade som sagt halv tolv idag, riktigt skönt!! Jag, Amanda & Sara gick till ming och åt lunch där. Satt och pratade om allt möjligt, trevlans! Maten ska vi inte klaga över och heller inte över efterrätten, underbart säger jag! Efter ming gick vi runt på stan i 1,5 timme ungefär, testade en hel del. Köpte inget, men man har väl önskemål inför lördag (a) Haha. Tog bussen hem och sen har jag setat här, om en kvart ska jag ta bussen till mitt andra hem, skogstorp. Ska hem till Sara och sen blir det att träffa Adde också hoppas jag.  Fotboll ikväll också, en efterlängtad match faktiskt, Inter mot Barca. Heja Barca! Uppdaterar kanske mer när jag kommer hem, annars så blir det ett nytt inlägg imorgon.

/Becka.

if you never try you'll never know




Kommentarer
Postat av: Anonym

Dt går rykten om att du ska ha fest.

2009-09-18 @ 14:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!