helgen helgen helgen!

I Fredags var det först ridning. Gick bra. Sen åkte jag snabbt hem till Sara där jag hoppade in i duschen för att sedan fixa mig snabbt. När jag var klar gick jag & sara hem till Sven där alla pojkar var. Det var en rolig syn när man kom dit, alla gick runt i klänningar och hattar, riktigt fint (Y) Haha. Det var även roligt att lyssna på "jag-har-aldrig" leken när pojkarna körde, kolla på "pojkbastning" och leka kurragömma som vanligt haha. Ni är bara för underbara pojkar! <3 Kvällen blev riktigt lyckad, förutom en stukad fot som fortfarande värker som satan..

Sen var det Lördag. Gjorde inte mycket alls på dagen, tog det bara lugnt och myste hemma hos Sara. Vid nio ungefär begav vi oss till ett garage i Skogstorp där det var raggarfest. Var lite stelt i början men sen kom man igång, blev bättre när kusinen kom med sina vänner, dem var väl runt åtta pers. Jag, Sara, Martin, Linda och Martins kompis åkte raggarbil med två killar, jäääävlar vad underbart det var!! Hög raggarmusik i bilen och fullt ös, UNDERBART! <3 Adde kom förbi en sväng senare på kvällen och sen begav vi oss hem till Sara igen. Riktigt lyckad kväll även där! Sängen var grymt på kvällen iallafall, riktigt skönt att blunda och känna det snurra i skallen haha.

Sen blev det Söndag, idag alltså. Vaknade hemma hos Sara vid tio, var tänkt att jag skulle vara i stallet och rida ut vid tolv.. Sara och jag var sega och jag mådde väl som jag förtjänade. Blev bättre efter frukosten dock! Fick sms precis när vi skulle åka att det inte blev något så vi gick och la oss igen, riktigt skönt. Degade hela dagen till tre, sen åkte vi till stallet och när jag var klar där åkte hämtade mamma mig och nu är jag hemma. När jag kom hem fick jag två presenter, fyller som sagt på Lördag! Wohooo. Fick en ny dataskärm på 23tum med HD och allt vad den nu har, till det fick jag nya högtalare och ny bas. Taaack! Välbehövligt.

Imorgon är det skola som vanligt, nu börjar vi äntligen följa schemat på riktigt. Börjar med idrott 09,40 i skogen vid Rekarne. Aja, uppdaterar mer imorgon, märker att det här blev ett långt inlägg!

Sara: Jag ser ut som en skunk.
Rebecka: Men jag då, jag ser ut som en munk.

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Får du festa varje helg för dina föräldrar? Det får inte jag.

2009-09-14 @ 13:18:38
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra idag då?:)

2009-09-15 @ 14:55:10
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!