händelserikt!

Sv. Anonym; Jaså? Synd isåfall.

Igår var det en väldigt händelserik dag ska jag säga!! Haha. Hade världens roligaste mattelektion med smurfi, en massa skratt var det! Gick och lånade böcker efter skolan sen träffade jag Adde & Martin på stan också, alltid lika trevligt. Mamma hämtade mig på stan sen åkte jag hem för att hämta ridkläderna för att sedan åka till Ica Maxi. På Ica hade dem äkta buffén med en MASSA mat, det var inte lite ska jag säga er. Men gott var det! Gratis är gott. Sen var jag och mamma på väg till rossvik (stallet) och sen helt plötsligt börjar bilen sakta in och vi fick bensinstopp (Y) Wohoo. Stod still en halvtimme mitt ute på en äng typ innan Pär kom och allt löste sig, en massa pinsamt var det! Men resten av dagen gick bra, behövde inte mocka i stallet, skönt. Kollade idol och sen fixade jag massa här hemma.

Idag har jag varit i stallet hela dagen. Började halv nio och mockade en massa. Hade en mysig dag med Amanda, gjorde inte speciellt mycket men den var mysig tycker jag! Slutade strax innan tre och då åkte jag hem och nu har jag suttit här vid datan, ska ta och byta om för att åka till stallet om tio minuter, ridlektion som vanligt. Mycket stall på fredagar, men inte klagar jag! Dock är det lite jobbigt med ridlektionen om man ska göra något efter, men idag blir det en lugn kväll. Uppdaterar mer senare!

IMORGON IMORGON IMORGON

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Amanda

m-m-myyys <3

2009-09-18 @ 18:39:03
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!