GRYM FÖDELSEDAG!

Tänkte skriva lite om min födelsedag som var igår. Dagen började med att jag duschade och fixade mig lite snabbt innan jag åkte till Parken Zoo där Niklas skulle spela vid fyra. Kom dit till två ungefär och Alcazar började spela tre. Gick runt själv i en timme ungefär innan Adde kom, det var inte det roligaste precis haha, kollade på tigrarna och irrade runt där helt ensam.. Men sen blev det bättre när Adde kom, vi satte oss i gräset och jag satt och sjöng med i alla alcazar låtar! Strax innan halv fem träffade vi Sven, Felix och Mandy och placerade oss längst fram vid scenen. Halv fem började dem spela, grymt som vanligt. När spelningen var klar åkte jag hem och fixade en massa. Sara kom också.

Vid åtta tiden började folk rulla in här hemma och alla var väl här till elva skulle jag tro.. Kvällen var sjukt jävla lyckad! Jag klagar absolut inte att ha ca 35 pers sjungandes runt mig. :) Det var musik, dans, trevligt sällskap, glatt humör och sen kom det ju lite småsaker där också men det är sånt som hör till, eller hur? ;) Haha. Dem flesta drog vid två ungefär och sen var det jag, erik I, sara, adde, amanda w, martin, mange och evelina som sov kvar här. Sov och sov.. vi somnade väl runt sju skulle jag tro och sen vaknade man varje minut typ. Tack för skivan och slingorna också<3! TACK ALLA SOM VAR HÄR!! DET VAR GRYMT, NI ÄR BÄST! <3

Idag mådde man väl som man förtjänade när man vaknade. Sovit ca 1,5 timme MAX inatt.. Blev kebab till frukost och det tackar vi då aldrig nej till. Diskbänken ska vi inte prata om hur det såg ut på när undan plockningen var klar haha. Strax efter tre åkte jag till stallet och sen när jag kom hem därifrån kom släkten hit. Fick kläder och smink, tack! Sen har jag inte gjort något mer... Låångt inlägg, men äsch, bara att läsa på! ;) BILDER KOMMER!

Imorgon är det skolfoto som gäller, yeeey, är verkligen pepp!

"det smakar daim!"

/Becka.



Kommentarer
Postat av: malin

gggrym kväll :D <3

2009-09-20 @ 21:26:38
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Amanda

riktigt kul kväll Becka! JAG ÄLSKAR DIG <3

2009-09-21 @ 09:49:08
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!