försvunnen mamma!

Sv. Anonym; Helst vill dem ju inte att jag ska det.. Men så kan det va!

Kom hem från stan för ett tag sen, hade skola till klockan fem.. Suck! Sista timmarna var riktigt sega faktiskt. Men idrotten på morgonen var trevlig, gick runt i kronskogen och pratade en massa. Efter skolan träffade jag Amanda, Jennie och Julia. Vi satt på Café Smak i en timme ungefär, pratade om lite allt möjligt, länge sen nu, måste bli bättre på det där! Kom hem för en halvtimme sedan ungefär. När jag kommer hem är mammas bil hemma, ugnen på och det är tänt överallt, men ingen mamma.. Jag går runt och kollar men hon är helt försvunnen.. Ringde henne precis, hon var tydligen och handlade? Hm, aja. Smart att glömma spisen och allt (Y) Idag blir det bara en lugn hemma kväll och imorgon är det praktik igen. Får se om det blir någon mer uppdatering!

"jag börjar nog bakifrån och rider mig framåt" citat av Evelina Gustavsson

/Becka.



Kommentarer
Postat av: evelina

men bara för att jag inte kan sära på svenska och engelska... :( hahah<33

2009-09-14 @ 20:14:52
URL: http://egustavsson.devote.se
Postat av: Pim

Min mamma har också en tendens att försvinna bara sådär!

2009-09-14 @ 22:17:26
URL: http://pimpelompen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!