dålig uppdatering

Har varit dålig uppdatering under helgen... Jag har inte haft tillgång till någon data så det har helt enkelt inte blivit av.

Fredag: Var först i stallet med skolan, gjorde en massa sammarbetsövningar och sen red vi på eftermiddagen. Slutade vid tre och blev hämtad, så behövde inte gå den långa vägen på morgonen eller efter skolan, otroligt skönt! När jag kom hem skrev jag min riddagbok och sen på kvällen var det ridning igen. Gick super! Åkte hem till Sara efter vilsta, började kolla på Dead Silence, såg 5 minuter sen vågade vi inte se mer haha. Kollade igenom bilderna från förra helgen och fick oss en hel del skratt haha. Sen gjorde vi inte så mycket mer.

Lördag(igår): Gick upp klockan åtta för att följa med Saras lillasyster Linda till vilsta för hon hade ridlektion vid nio. Satt och tittade på deras lektion sen åkte vi hem till sara igen, kollade tv och lite sånt. Åkte till stallet vid tolv, kändes som tre, och jag red ut en sväng på walle, riktigt fin var han. Åkte hem till Sara igen, där låg vi och pratade hela dagen, hade kuddkrig, målade naglarna och en massa mys. Adde var förbi ett tag också. Klockan tolv tog vi cyklarna och åkte till Karin där det var fest. Det var väl helt okej, men jag var absolut inte på den nivån jag brukar vara. Men det var roligt att göra något ändå. Kom hem vid tre ungefär.

Idag: Har varit hemma hos Sara till ett då mamma hämtade mig. Nu har jag duschat och fixat mig, ska strax ner på stan. Ikväll blir det att försöka plugga lite och imorgon är det upp tidigt som gäller! 05.45, underbart... visst! Det har varit en väldigt "hästig" helg som det antagligen kommer bli varje helg framöver. Uppdaterar mer senare!

/Becka.

She is so lucky, but why does she cry?
If there is nothing missing in her life,
Why do tears come at night?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!