1 September

Var skola som vanligt igår. Slutade 15.20 följde med Amanda till ung och sen träffade jag & evelina adde snabbt innan jag tog bussen ut till Skogstorp. Jag och Sara gick till konsum och köpte två paket kakor och en stor läsk, sedan tog vi en promenad ner till bryggan där vi satte oss för att ha picknick, massa mys. Satt där ett tag innan vi gick hem mot Sara igen. Gick förbi Addes hus och lämnade en liten överraskning på hans mur upp till huset, hoppas han blev glad! När vi kom hem till Sara spelade vi Buzz och jag vann, bäst som man är haha. Satt och spelade det i några timmar och sen träffade jag Adde nere vid Konsum runt nio tiden. Vi satte oss där och pratade innan vi gick och smakade på äckliga kakor, om det ens var kakdeg? Man kan ju nästan undra.. Mamma hämtade mig kvart i tio ungefär. När jag kom hem kröp jag ner på nästan en gång.

Idag är det första september, 19 dagar kvar, wohoo! Min födelsedag + fest, kan nog inte bli bättre!! Just nu sitter jag i skolan och håller på att skriva om min förra APU-plats och om några olika jobb.. Amanda sitter här bredvid mig och är massa söt, men hur kan någon som hon inte vara söt? Det skulle vara omöjligt.  Slutar klockan två idag, riktigt skönt faktiskt, sen vid fyra ska jag iväg till stallet men blir nog ingen ridning idag utan ska låta han vila tror jag. Sen blir det snabbt hem för att sedan bege mig mot Julia och samtala med henne lite. Pappa kommer även ikväll! Uppdaterar mer senare.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Amanda

hihi du är massa söt <3

2009-09-01 @ 11:09:29
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!