you are my saviour

Har inte uppdaterat på ett tag..

Om min tur vände på kvällen i Tisdags? Det gjorde den verkligen inte.. Liverpool förlorade. Matchspelet ska vi inte ens prata om.. Somnade efter fotbollen helt tom i kroppen.

Igår (onsdag) var det en heldag ute på St. Ekeby. Inte världens roligaste, satt och kollade när några från klassen red för Mads och frös ihjäl, det var typ min dag. Efter St. Ekeby åkte jag hem till Sara och sen med henne ut till Tuna Park där vi kollade runt lite. Fick skjuts hem sen. Pappa kom senare på kvällen, tänkte att jag skulle köra lite bil så sprang ner och då stod han precis utanför trapphuset och började sjunga för mig, tro mig att jag blev rädd!!! Visste inte att han stod där. Fick Budapesttårta♥ och 500:- Tack! ♥

Idag är det Torsdag och det har varit den sista dagen i själva skolan innan lovet, riktigt skönt. Har skrattat en hel del idag, hissen och sen på stan när Sara trodde en bäbis var en hund!! Haha. Haft kramp i magen och tårarna har rullat ner för kinderna hela dagen känns det som. Slutade vid fyra, såg en massa trevligt folk på stan och sen träffade jag Mami. Vi gick och hämtade mitt ID-kort och fixade mitt bankkort, så om ni vill sätta in pengar, säg bara till ;). Gick även och bokade en tid för synundersökning. Köpte även en present till Lito som jag även träffade på stan en snabbis. Alltid lika trevligt! ♥ Har skrivit klart en riddagbok här hemma och nu ska jag fortsätta skriva på min ras som jag ska redovisa imorgon. Uppdaterar mer imorgon gott folk.

/Becka.




Kommentarer
Postat av: evelina

HAHAHH! "åhh vad söt hund"... "DET VA EN BÄBIS"!!! så klockrent xD<33

2009-10-22 @ 21:06:35
URL: http://egustavsson.devote.se
Postat av: Amanda

jag tyckte att tisdagen var rätt trevlig :) <3

2009-10-22 @ 22:19:07
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!