tisdag, snart helg!

Hade praktik idag, kom dit vid sju redan så väntade en timme innan jag började. Dagen var väl allmänt seg även fast jag slutade vid ett ungefär, promenerade ensam till bussen, tur man har musiken! När jag kom hem arbetade jag med min uppsats om växt- och djurliv and guess what? jag är snart klar! Hoppade in i duschen snabbt och åkte ner på stan till fyra. Träffade Karolina och gick runt med henne ett tag på stan innan vi promenerade hem till henne. Vi satte igång en film, fingerprints, och mumsade i oss godis och chips. Filmen var riktigt bra faktiskt! Rekommenderas. Tog bussen hem kvart i åtta och nu har jag bara suttit här. Har väl inte så mycket mer att skriva..

Imorgon är det skola och på eftermiddagen är det specialidrott på nyby. Uppdaterar mer imorgon!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!