the helg!

I fredags kom Sara till stallet och följde med hem hit, vi satt uppe rätt sent och skrattade så vi grät. Som vanligt med oss två! Ska försöka ta allt kort så det får duga för fredagen..

I lördags åkte jag och sara till stallet vid tre ungefär, var där ett kort tag innan vi åkte hem. Sara åkte till sig och jag hem hit. Åt mat, duschade och packade för att åka till Sara igen där jag fixade mig. Vi lyssnade på musik och pratade om allt möjligt innan vi promenerade till Sven vid åtta tiden. Folk rullade in hela tiden hemma hos Sven. Kvällen blev riktigt lyckad! Sara och min bugg, oj oj, den måste ni bara se!! Vi var väl omkring 25 pers skulle jag tro. Kom hem till Sara vid halv tre och somnade nästan direkt.

Idag vaknade vi vid elva ungefär, vi gick upp och åt frukost och kollade på film. Vid halv två ungefär hämtade mamma mig och jag åkte ut till Aida. Hon fick sin nya grimma och sen borstade jag i några timmar. Åkte hem och sen har jag suttit här.

Imorgon är det skola till fem.. Har simning på idrotten imorgon som första lektion, love it! Uppdaterar mer imorgon. Bilder från helgen finns HÄR.

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!