"speldag"

Dagen börjades med prov i skolan. Var om föreningar inom ridsporten.. Gick bra faktiskt! Efter provet höll vi på med våra spel fram till lunch och direkt efter lunchen fortsatte vi med spelen till halv två då vi hade matte. Har nog inte skrattat så mycket som jag gjorde under den lektionen, var inte ens något speciellt vi skrattade åt? Haha. Ja som sagt, det är ju tur att man har kul under lektionerna iallafall som Fredrik sa! Efter matten provspelade vi alla spel och sen slutade vi. Rätt skön dag i skolan faktiskt! Efter skolan gick jag runt ett tag på stan med Amanda och sen plockade mamma upp mig vid Corner. Åkte snabbt hem och bytte om och sen till stallet. Red ut en sväng på Walle, RIKTIGT fin var han! ♥ Kom hem strax efter sju, har ätit och pluggat. Skrivit klart en riddagbok och nu sitter jag med uppsatsen om växt- och djurliv... So fun... Not!

Imorgon är det nyby som gäller, blir att gå upp tidigt, åka buss och ta en fin morgonpromenad! Uppdaterar mer imorgon.

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!