SARAS DAG! ♥

Grattis till världens bästa Sarabanana! ♥

Idag var det skola som vanligt till lunch, sen begav vi oss ut till nyby som veeerkligen var nödvändigt! Knoppade manen och lindade benen och efter det fick vi sluta. Skönt att sluta tidigt iofs.. Tog bussen ner på stan och träffade Julia. Vi gick runt och kollade presenter till Sara, köpte två armband, som vänskapsband typ, ett till henne och ett till mig alltså och sen ett ljus till hennes rum. Hoppas det dög! :) När jag hade köpt allt träffade jag Sara igen och vi tog en cheeseburgare på donken där vi även träffade Jen och Julia snabbt igen. Saras pappa hämtade upp oss och vi åkte ut till Sara där hennes mormor, morfar och farmor var. Vi åt äppelkaka med vaniljsås och tårta, tro mig att jag blev mätt!! Sara öppnade paket och sen spelade vi lite wii innan jag åkte hem. Här hemma har jag suttit och pluggat en halv åtta... snart fyra timmar alltså.. trött på skiten! Men skönt att jag snart är klar.. Imorgon är det vanlig skola och sen walle som gäller! Uppdaterar mer imorgon.

/Becka.

jag vet att du älskar mig sara! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!