otursdag?

Har varit på praktiken hela dagen, allt har gått jätte bra förutom när vi red ut och jag red rakt in i ett träd med benet + foten, så har bulor lite överallt och det svider.. Slutade 12,40 och när jag satt på bussen påväg hem rök det från bussen så chauffören fick stanna och kolla flera gånger men han körde bara vidare ändå, tänk så hade det hänt något? ;o När jag kom hem hade jag fått skolfotot, slet verkligen upp kuvertet och fann till min fasa en väldigt ful Rebecka på kortet.. Är nöjd med det enskilda, men klassfotot? Nej tror inte det va! Kommer bilder på det, ska bara scanna in allt. Ringde Sara och berättade hur fin hon blev och då berättade hon att hon inte kommer till stallet, jahapp, då blev det ännu en sak på min oturlista idag. Nu ska jag ta och byta om till ridkläder och åka till stallet igen, ovanligt? Nepp!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!