otroligt skön dag...

Skolan idag var riktigt lugn faktiskt, började ett nytt projekt idag och lektionen bestod endast av ett spel och att vi lyssnade på abbamusik, mer sånna lektioner tack! På historian började vi även kolla på film och sen hade jag utvecklingssamtal också. Vid fem slutade vi och då träffade jag Karolina, Martin och lilla Sascha utanför skolan och sen promenerade vi till mormor & morfar som äntligen kommit hem från Finland. Kvällen bjöd på en massa skratt som vanligt och en massa god mat!! Först världens största portion med korv, kyckling m.m, sen blev det en finsk efterrätt och sen hade olle köpt med sig tårta vilket vi inte visste om så blev en bit av den också, kan säga att jag är skapligt mätt nu! Kom hem till åtta och nu har jag inte gjort så mycket, pratar med Sara i telefonen just nu, hon ligger i badet, vi har väl pratat i ca 40 minuter eller något sånt. Nej, nu ska jag vara social i telefonen. Uppdaterar mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!