ONSDAG den 28 oktober!

Det märks att lovet förvirrar en, det var ju TISDAG igår och inte måndag som jag skrev i inlägget igår.. Haha! Nu är det iallafall onsdag och jag har inte hoppat över en dag, eller? Haha.

Idag vaknade jag vid ett ungefär, fixade mig och sen åkte jag och Lina ner på stan vid tre och träffade Sara. Vi gick runt och fixade klart våra outfits tills på Lördag, kommer bli great! Träffade Adde ett tag också som gick runt med oss en stund innan han åkte hem. Kom hem strax efter sex och här hemma har jag bara ätit. Ska lägga mig ett tag i sängen nu tänkte jag för att läsa lite, sen bär det av till stugan vid nio! Lääänge sen. Uppdaterar nog mer imorgon.

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Sanna

hahah ja ibland kan man bli otorligt dagblind

2009-10-29 @ 13:59:53
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!