morgonpigga människor?

Det blev en hemma kväll igår, satt uppe till tre och redigerade lite bilder och sen somnade jag runt halv fyra. Sara var trött och somnade vid ett ungefär skulle jag tro.. Klockan sex på morgonen får jag ett samtal och plötsligt var både jag och sara helt pigga, även fast jag bara sovit tre timmar. Vi kämpade oss upp från den varma sängen och begav oss ut i kylan. Väl framme vid slutstationen kom vi inte in pga att en viss person hade somnat.. Suck! Men som tur är så är Tobbe morgonpigg och tycker om kaffe på morgonen så han kom ner och öppnade åt oss. Förstår inte hur en person kan sova så djupt, stod och ringde på ringklockan i 20 år och han vaknade inte ens av brandalarmet.. Haha aja, är man slut så är man! När vi kom in iallafall somnade vi och sen vaknade vi runt tolv ungefär, låg och pratade i några timmar och sen vid fyra åkte jag och Sara till stallet. Har varit där och sen inte gjort så mycket mer. När jag kom hem kollade jag i gamla album från flera år tillbaka, jag, mamma och pär fick oss ett gott skratt kan jag säga! Nej, nu är det sängen, med tanke på att jag bara sovit ca 7 timmar den här helgen. Godnatt!

jag rekommenderar INTE absint

/Bex.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!