Måndagen den 27e oktober!

Idag på dagen låg jag och lina framför tvn och kollade film i flera timmar. Vid kvart över tre åkte jag ner på stan för att kolla synen vid fyra. Gick först runt lite på stan och sen var det optikern som väntade. Gjorde syntestet och jag hade inte så jätte dålig syn, men glasögon ska det bli! Beställde två par och dem är klara om tio dagar ungefär, passade rätt bra i dem faktiskt. Inget måste att jag måste ha dem på mig, men klart jag vill se bättre.. När jag var klar hos optikern åkte jag snabbt hem och hämtade addes present för att sedan åka ner på stan igen och äta på Ming med Sara, Evelina och Amanda. Vi pratade om allt möjligt och såg en lite rolig person haha. Åkte med bussen ut till Sara och tog sen samma buss in till stan igen för att hinna träffa Adde. Åkte alltså bara fram och tillbaka. Adde fick en tröja, ett kort på mig och en energidryck av mig haha. Väntade på bussen hem med Adde och sen åkte jag hem. Här hemma har jag inte gjort mycket alls. Det har väl i stortsätt varit min dag idag. Blir strax att lägga sig i sängen och läsa Nikki Sixxs självbiologi, köpte boken idag! Kommer inte kunna sluta läsa. Uppdaterar mer imorgon!

"när man mår bra så är det bra för det är det man vill när man dricker"
- citat från en snubbe med en ölburk i handen på stan.

/Becka.

Nikki Sixx, snygg? Oh Yes!




Kommentarer
Postat av: Amanda

det är tisdagen den 27oktober ;) <3

2009-10-28 @ 07:18:01
URL: http://maaandyw.blogg.se/
Postat av: LIPSTICKKILLER.

Nikki <3

2009-10-29 @ 18:01:25
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/
Postat av: Rebeckas Kusin

Nikki Sixxs bok ska jag också köpa. Har länge tänkt göra det men aldrig blivit av ännu =/

2009-10-29 @ 23:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!