lördag/söndag

Igår sov jag till ett ungefär, satt vid datan och väntade på att mamma skulle sluta. Åkte snabbt till stallet där jag bara fixade i stallet och sen åkte jag direkt till Sara. Vi åkte snabbt till Willys och handlade godis och chips innan vi åkte tillbaka till Sara för att färga hennes hår. Håret blev precis klart till fotbollen och det blev riktigt snyggt faktiskt! Fotbollen.. Ja.. vad ska man säga? Domarjävel är det enda rätta ordet.. Efter fotbollen gick vi och la oss i sängen och snackade skit innan vi somnade.

Idag när vi vaknade kollade vi på Idol och åt frukost. Mamma hämtade mig och jag åkte ut till Aida! Med ett leende på läpparna klev jag ur bilen och hälsade på världens finaste djur. Otroligt vad jag saknat hästen!! Tog med Aida och fölis in i stallet och stod och borstade på dem i några timmar. Sen hämtade mamma mig och jag slängde ut lunchhöet till hästarna i hagen. Åkte hem och sen har jag inte gjort mycket alls. Ska strax ta och krypa ner under täcket. Börjar 09,40 imorgon, skönt med lite sovmorgon! Uppdaterar mer imorgon.

/Becka.

lika på mittersta bilden eller vad!



före/efter, någon skillnad?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!