hästdag

Har varit på nyby hela dagen, när jag kom dit imorse somnade jag sittande med huvudet lutat mot Amandas väska, trött människa!! Dagen har väl rullat på utan några större omständigheter. Hade hoppning efter lunch, hoppade Fröken Fräken, gosh vad hästen kunde hoppa!! Otroligt. Hade skummkrig precis innan vi slutade, haha! Pär hämtade upp mig och Amanda, som vi släppte av i Slagsta. Kom hem hit och har precis ätit och om 50 minuter är det stallet som gäller igen! Får se vad som händer efter, ska nog ta mig ut till Skogstorp och sen får vi se om det dyker upp några planer! Uppdaterar mer imorgon skulle jag tro.

/Becka.

                                                                          Got nothing against you and surely I'll miss you
                                                              This place full of peace and light, and I’d hope you might
                                                                                   Take me back inside when the time is right




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!