happyface

Igår var det skola, har för mig att det inte hände något speciellt.. Hade specialidrott efter lunch, gick super! Efter skolan åkte jag med Sara hem och sen till stallet, red i paddocken, gick även där super! Var kvar i stallet till åtta ungefär sen åkte jag och sara moppe hem, mina moppeskills har kommit tillbaka!! ;) Mamma hämtade mig hos Sara och sen kollade jag på tv bara när jag kom hem.

Idag har det varit skola som vanligt, rätt skön dag faktiskt. Tror inte det hände något speciellt idag heller faktiskt.. Efter skolan gick jag runt ett tag med Amanda och Sara, sen träffade jag mamma på JC, bytte en skjorta och sen gick jag och fixade IDkort. Gick vidare till banken och fixade en massa där också. Har träffat en massa folk idag, Adde, Erik I, Cim, Karolina, Joppa, the man on the bus och sen några fler har jag sett.

Varför är jag happyface? Jo det är såhär, världens finaste häst står fortfarande kvar i samma stall. Började gråta av glädje när jag läste det.
OM jag saknar henne, gosh! ♥


Hata Tele2.. Vadå 3000 sms på en vecka? Knappast..
Så klaga inte på mig om jag inte svarar på sms jämt!


/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!