fredagsmys?

Dagen började med ridning ute i Torshälla på Nyby. Har pluggat in hela skelettet på hästen och alla leder i kroppen, det är inte lite kan jag berätta. Hade ridning efter lunch, red fröken fräken och det gick helt okej faktiskt. Slutade vid tre och blev då hämtad av Pär, vi åkte till Willys och handlade lite där och jag borde få dagens ros tack vare att jag hjälpte han som jobbade där när han tappade kartonger på golvet, han blev glad iallafall. Var hemma ett tag innan jag åkte till stallet igen (vilsta) och hade ridlektion, red Lord, gick väl sådär haha. Kom hem strax efter åtta och tittade klart på idol, slängde mig in i duschen och tänkte börja fixa mig för fest, men blev det något? Nej.. Vad gör alla om helgerna nu för tiden? Sitter inne för sig själv och har "fredagsmys"? trevligt isåfall. Min kväll har väl inte varit någon höjdare direkt, dessutom har jag inte träffat Sara idag.. :( Men men, får ta nya tag imorgon, då jävlar!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!