fredag/lördag/söndag

Tänkte att det skulle bli bättre uppdatering men det har ju blivit som det har blivit helt enkelt..

I Fredags var det Nyby som gällde, hoppade för Lotta Björe. Gick väl sådär, full fart på galoppen! (Y) Haha. Kom hem och var en massa trött och åkte till stallet igen lite senare. Sara kom till vilsta är jag slutade lektionen och då hade även Lina kommit! ♥ Riktigt roligt att träffa henne igen. Lina = Min "syster" från Öland för dem som inte vet. Vi kollade idol och sen skjutsade vi hem Sara. Somnade vid fem någongång skulle jag tro.

Igår(Lördag) vaknade jag vid halv tio för jag skulle ut till stallet tidigt. Jag och Sara tog en promenix med hästarna och sen åkte vi snabbt hem till henne för att byta om och fixa oss. När vi var klara åkte vi till TunaPark där det blev shopping på hög nivå! Köpte blanka leggins, ett rött längre linne och sen en mindre "cirkus"kavaj. Där rök det 600:- spänn... Snål som man är! Men kändes bra att komma hem med påsar för en gångs skull faktiskt. När jag kom hem fixade jag och Lina oss och sen kom Sara hit. Vi förkrökade lite här hemma innan vi drog till Jerre & Tobbe vid halv tio tiden. Hade en grym kväll och jag lärde känna en massa nytt folk, sjukt underbara människor som befann sig där! Me likes ♥ Även fast den inte var fullt lika underbar för alla hela kvällen igenom ;) Haha. Kvällen kom med många förutsägelser kan jag iallafall meddela. Kom hem fem på natten/morgonen(?) ungefär. Bilder kommer.

Idag(Söndag) har det varit en seg dag här hemma, jag, sara och lina gick och käkade pizza runt lunch och där satt vi ett bra tag och pratade om allt möjligt. På kvällen strax innan halv åtta åkte vi ner på stan där jag träffade lito, felix och sarabanana. Vi kollade på en vatten-/laserkonsert, var sjukt mycket folk och det var en upplevelse faktiskt. Promenerade hem från stan och sen har jag inte gjort mycket här hemma. Hade tänkt kolla på Orphan, men lina sover så vi får ta det imorgon istället. Känner att ögonen börjar somna, så kanske dags att krypa ner för mig också.. Inte mycket sömn inatt precis! Uppdaterar mer imorgon!

/Bex.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!