är du jagad?

Mamma hämtade upp mig strax efter fyra och berättade då att Mix Megapol hade en som var "jagad" i Eskilstuna idag. Med hjälp av ledtrådarna ska man finna han som är jagad och när vi hört vilka ledtrådar det var åkte vi till Stenby Gård för att se om han var där, men vi hittade han inte :( Så blev aldrig 25,000:- rikare.. Åkte till stallet där jag red ut, gick super faktiskt! Han var snäll och gjorde så min dag blev lite mer positiv! :) Ska strax hoppa in i duschen sen blir det plugg tills fotbollen börjar 20,45. Liverpool mot Olympique Lyon, får hoppas jag har lite mer tur när det gäller fotbollen än resten av dagen. Nu är det plugg och sen duschen som gäller! Heipa.

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!