Andreas Schultz Dag! ♥

Idag är det min bästa väns dag, Andreas Schultz. 17 år blir pojken. Han är nog bland det viktigaste som finns för mig, han ställer upp i alla lägen och finns där för en, vad det än gäller. Det finns så enormt mycket minnen med människan, allt från skratt till gråt. Vi har inte känt varandra speciellt länge, men vi har verkligen kommit varandra sjukt nära och det är något jag är såååå stolt över. Om det är någon jag litar 100% på är det han, världens bästa vän.
Jag älskar dig Andreas Schultz! ♥




Kommentarer
Postat av: Andreas Schultz

Naaw :') jag älskar dig becka!<3

2009-10-29 @ 03:01:13
Postat av: Johanna

Ser lite dragen ut där kuzinen;)

2009-11-02 @ 12:09:19
URL: http://johannawingerstad.blogg.se/
Postat av: Andreas Schultz

hah how hittade du in på beckas blogg?

2009-11-04 @ 22:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!