akta igelkotten!

Torsdags.. Skola först, inget speciellt där. Jag & Sara gick till Willys och där fanns det gulliga telefoner som jag pratade i, hon som svarade blev nog lite chockad, fick oss ett gott skratt där iallafall. Stallet efter det, Walle var damp som vanligt och sen tränade vi bugningar, wohoo! (Y) Följde med Sara hem och höll på att dö av skräck för min ridhjälm som sara sa att det var en igelkott... Ja, ibland är hon lite speciell... på ett bra sätt! Mamma hämtade mig efter Idol, hade lite speciella tankar där på kvällen också, Sara blev rädd.

Fredags.. Var hemma och hade pluggdag, fick en hel del gjort faktiskt. På kvällen var det ridning dit Sara och Smurfi kom. Åkte hem hit och fixade oss för att sedan bege oss till Nyfors där det var fest hos Nidas igen, grymt like always! Stannade kvar där till två ungefär och sen blev det efterfest med Jerre, Tobbe, Sara och Emma. Sara var glad att äntligen få åka taxi. Spelade Guitarhero och hade trevliga diskutioner i köket. Tiden när vi kom hem behöver inte nämnas, men vi hade en rolig promenad hem kan jag berätta iallafall! Vi har våra ideér jag och Sara hahaha. Korv är ju heller aldrig fel! Somnade direkt när vi kom hem.

Lördag(idag).. Har kollat på A Walk To Remember och Sydney White med Sara, skönt att bara ta det lugnt eftersom man mått som man förtjänat idag.. Har bara varit hemma och tagit det lugnt, sen kan man ju undra om man hunnit nyktra till eller om man aldrig gör det! Haha. Sara åkte hem vid fyra ungefär och nu är hon här igen.. Att jag står ut!!! Nejdå, såklart jag gör. Får se vad kvällen bjuder på, just nu har det väl inte hänt så mycket...



"åååh vilka fina lökar"
- Maj-Britt Mamma Haaparanta på Ica.


/Bex.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!